Wednesday, April 19, 2006

Masih Tetap Tersenyum

Rata-rata para bloggers yg juga merupakan seorang BalaDewa still tak habis2 menulis tentang betapa hebatnya performance Dewa di 3 event berlainan. Konsert Pesta Malam Indonesia, Dewa showcase at Planet Hollywood ngan Dari Studio 1 bersama Dewa. Pergghhh.... If only I can secure tix for all events sure aku peginyer... Apakan daya poket dah koyak, manage to go only one jer... Pepehal pon still enjoy beb... Yeah....

Ahad ari tuh aku manage to catch a movie with some friends. Plan asal nak tgk Inside Man which I really keen to see but tiket abis la plak, so ada pihak mencadangkan suh kitorang layan Water Spirit. For those who are interested nak tengok citer nih, aku nasihatkan JANGAN... DO NOT... giler membazir laa.. Tahap bengang aku betapa bodohnya citer nih sampai rasa nak keluar jer hall tuh... Citer tahap tapir... Skrip bodoh, pelakon kaku, hantu haram tak seram, arrghhhh...... It kills me even when I write about how I hate the movie. Serius...

After that, sessi lepak2 cam biasa la... Minum2, makan2, gossip2, ceriba2, lawak bodoh, gelak2 dna sebagainya. nak jadik cerita ada member aku sorang tuh terbuat benda yg aku rasa sangat bangang + lawak. Heh.. Bleh tak lenkali kalo nak cerita pasal orang tuh, make sure masa tuh ko tak tengah call mamat/minah tuh. Tak sesia kan kantoi bodo jer. Amende la lu... heheheh. Abis la ko, tak jadi "kawan betul" lagik. eheh...






On an unrelated notes kan, aku terjumpa gambar lama masa study. That time masa masing2 nak simpan rambut sepanjang mungkin. eheh... best gak ek... leh lagi ker aku nak simpan rambut panjang skang nih? hmmm....

2 Comments:

Blogger lalagirl said...

Popo,
I support u 100%. Janganla buang duit tgk cite seram suam2 kuku Water Spirit tu.

Ade beberapa persoalan berbangkit la lepas tgk cite tu:
1) Kalau betul heroinnya tu dirasuk antu nun lepas dia commit sin, camne pulak kawan mak dia tu bole mati 2 mggu lagi awal dr hari dia commit sin tu?

2) Hantu sebenarnya ade ke tak? ke kena rasuk? ke psycho?

3) Katakan hantu xwujud, dia just kena rasuk je. camne dia boleh tembak panah ke arah lain dan tertembak diri sendiri? Atau dia mmg xsedar langsung dia mencucuk diri dia sendiri?

4) nape kawan dia tak backing dia kata "she has an aliby which is myself" masa bf dia ckp heroin tu yg bunuh org dlm oven tu?

dan byk lagi...nntila cite kat blog sendiri..huhuhu

10:05 AM  
Blogger mazezam said...

chetna: yup, citer tuh sgt bodoh dan sgt2 tak worth it tgk. buang duit jer

tippie: isk ko nih tippie... takkan tak ingat kot. sepanjang aku kat um tuh mmg camtuh la rambut aku. final year lepas industrial training jer baru aku potong pendek. :)

10:52 AM  

Post a Comment

<< Home