Thursday, April 06, 2006

Baller Holler...

Warning: Entry syok sendiri lagik. Tak suka jangan baca. Sukati aku la kan... hehehhe

Dah lama aku tak citer pasal akunyer basketball session kan. So, after got the new shoes jer, semalam plak mmg ader session so aku pon turun la ngan berkobarnya. Hoping that on fire la. Bley laa... Hahahah...

Best tul. Semalam my teammates is the best that you can ask for la(antara geng2 kitorang la...) aku, kimin, cat ngan mayat. Super unbeatable lah. Ooopss kalah sekali jer masa haizal baru dtg.. sebab apa pon tak tahu la.. nak kata haizal penyebab kitorang kalah, shooting dia bapak off.. hahaha...

So now, my basketball game still 2 kali seminggu. Rabu and Friday. Ari khamis entah mana tah pihak penganjur, tahan sebulan jer ari tuh. takper la 2 kali seminggu pon dah cukup, byk2 kang kopak plak poket aku.

The guys still the same minus remie (mana tah, asyik letih jer :D), keng (lagi satu mangkuk yg aku tak paham, dah beli kasut, seluar baru sumer, dtg turun main baru sekali, isk isk isk), elyas (busy), stoney (mmg tak join dah), firus (MAS course), syed (sambung study) dan entah saper2 lagi tah. But takper la, ajai manage the session dgn jayanya. Skang nih ada satu mende yg still pending.. camner la nak suruh sorang mamat nih jgn datang. Coz bebudak nih ramai giler yg berbulu ngan dia nih. Kitorang tak call pon dia dtg gak.. isk isk isk...

:) bila la ujan2 petang nih nak stop. tennis giler lama aaa tak main sighh...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home